Gyakran Ismételt Kérdések

Mennyi idő alatt készíti el az AllGo.hu a leadott rendelésemet?

A rendelés feldolgozása maximum 48 óra. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a feltüntetett kiszállítási idő csupán irányadó, és a hétvégét illetve munkaszüneti napokat nem beleszámítva, kizárólag munkanapokra vonatkozik.

Melyik országokba küldhetem megrendeléseimet?

Az AllGo.hu kizárólag Magyarország területére szállít.

Mennyi a kiszállítási költség és a kézbesítési idő?

Mindamellett, hogy igyekszünk a termékeket minél hamarabb eljuttatni a megadott címre a jelen szállítási idő 5-15 munkanap. A szállítási költségek a rendelések összsúlya alapján kerülnek  meghatározásra. Ha egy termék mérete nagymértékben meghaladja a tömegét akkor ez esetben a Súly = szélesség (m) x magasság (m) x mélység (m) x 200. Az árakról bővebb információt talál az ÁSZF-ben.

Mit tartalmaz a kiszállítási költség?

 

  • Megfelelő csomagolás (kartondobozok, buborékfólia, belső védelem, stb.)
  • Szállítás
  • Biztosítás
  • A származási hely vámkezelési költségei
Mit tegyek a szállítmány fogadása után?

Az összes termékünk a csomagolás tökéletes állapotában hagyja el a raktárat.

Az első dolog, amit tennie kell, hogy ellenőrzi, hogy a kézbesített csomagok száma egyezik az elküldöttekkel. Másodszor, figyelmesen ellenőrizze az egyes csomagokat kívülről, hogy felfedezzen esetleges jeleket sérülésre vagy behatásra, például ütődések, horpadások, lyukak, rossz állapotú dobozok, futárok bélyegzői, vagy bármely olyan jel, ami gyanúra ad okot, hogy a termék sérülhetett. Köteles ráírni a vezető vagy a futár kézbesítési jelentésére papíron vagy digitális formában (PDA) “A SZÁLLÍTMÁNY LÁTHATÓAN SÉRÜLT”, ha ezek a jelek látszanak. Ha nem írja rá, hogy “LÁTHATÓAN SÉRÜLT”, és ezt követően képeket mutat be a látható károkról, automatikusan elutasítjuk a jelentést.

48 óra áll rendelkezésére a termék átvételétől kezdve egy jelentés nyitására amit a rendelést visszaigazoló e-mail-re kell válaszlevélben elküldeni.

• A rendelés nem érkezett meg, a még meg nem érkezett szállítmányokról, vagy olyan szállítmányokról, amelyekben nem kapta meg az összes küldött csomagot (részleges átvétel).

• A rendelés megérkezett, jelentések tétele olyan megrendelésről, amelynek az összes csomagját megkapta. Az összes szükséges dokumentumot meg kell adnia. A hibás, pontatlan dokumentumok elküldése vagy azok hiánya érvényteleníti a kártérítési igény lehetőségét, és a jelentés visszavonását eredményezi.

Az összes kért információt megtalálja a csomagolási listán, amit az összes szállítmányunkhoz csatolunk. Ez tartalmazza a rendelését, a kért referenciákat, a működtetők bélyegzőit vagy azonosítóit, akik elkészítették a rendelését (check control 1 és 2).

Világos magyarázatot kell adni a lehető legtöbb részlettel. Emellett csatolja a képeket is a tárgyról a mellékletben.

További információ az ÁSZF-ben.

 

 

Hogyan lehet nyomon követni a szállítmányt?

Az AllGo.hu minden esetben a rendelés során megadott e-mail címre nyomon követési számot küld amellyel ellenőrizheti a megadott szállítmányozó weboldalán a csomag útját.

Mivel jár ha nem veszem át a csomagot?

Ha a megrendelést nem veszi át a címzett, azt visszaküldik a raktárunkba. Miután visszaküldték a raktárba, automatikusan feldolgozza a SAT-csapat és átadja az adminisztrációs részlegnek, hogy feldolgozzák a fizetést.

A raktárunkba történő visszatérítés költségei a rendelést leadó személyt terhelik. Következtetésképpen a két irányú szállítás költségeit levonjuk a visszatérített összegből.

Vegye figyelembe, hogy ez esetben a feldolgozás több hétbe is telhet.